ח"כ ביסמוט: "לעצור את המסיתים ברשת"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ ביסמוט: "לעצור את המסיתים ברשת"

    ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אני תומך בגירוש משפחות המחבלים, ויותר מזה, אני חושב שצריך להרוס את הבתים של הטינופות שסייעו למחבל" | האזינו לריאיון

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בועז ביסמוט שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "התלוותי שבוע שעבר לנשיא המדינה לביקור בבריסל, שמעתי את מה שאמר הנשיא ביום השואה על אנטישמיות, ופתאום פה בישראל עוד פיגוע ועוד פיגוע".

    "צריך לעצור את מי שמסית ברשת, למי שזה נשמע קשה מידיי, שיילך לדבר עם המשפחות של הנפגעים. יש לנו קואליציה שתאפשר חקיקה קשוחה נגד הטרור" הוסיף ביסמוט. "רצינו לאטום את ביתו של המנוול מייד, היועמשי"ת עיכבה את זה. לא צריך בכלל לחכות לישיבת הקבינט, ראשי השב"כ אמרו שאטימת בתים יעילה, הורים מנעו את ילדיהם מפיגועים בגלל הפחד שלא יהיה להם בית".

    "יש עוד הרבה מה לעשות, לשלול תעודות זהות, לשלול זכויות. אנחנו פועלים נגד הטרור, בחכמה, רואים שמדינות ערביות מגנות את הפיגוע" המשיך ביסמוט. "אני תומך בגירוש משפחות המחבלים, ויותר מזה, אני חושב שצריך להרוס את הבתים של הטינופות שסייעו למחבל".

    על המחבל בן ה- 13 שביצע את הפיגוע בעיר דוד אמר: "הילד הרוצח הזה, לא בא במסגרת אלימות כמו שיש בעולם, הוא בא כי הוא חונך שיהודי צריך להרוג. ראיתי לאחר הפיגוע שבתקשורת אומרים "מפגע בודד", הוא לא בודד, איתו יש את כל החלאות ששמחים איתו ומחלקים בקלוואת".

    האזינו:



    0 תגובות